Número total de visualizações de páginas

domingo, fevereiro 03, 2008

Unha fantasma percorre a nosa terra



Desde que estamos en posesión do Manuscrito, Iseo e máis eu, non temos acougo. Por unha parte mantelo a salvo dos R, por outra tentar conseguir axuda para a súa reconstrución e interpretación. Axuda que, sorprendentemente, non fomos quen de atopar na Nosa Terra e ten que vir de lonxe. Digo sorprendentemente, aínda que mellor sería dicir evidentemente. Si, amigos si, eu tamén coidaba que era unha paranoia do desaparecido (defunto?) anónimo que nos puxo na pista do Manuscrito, pero despois de ver o que vin...non me queda outra que admitir que Eles están aí. Sinto o seu alento na culixa. Ducias de secuaces asexan por todos os furados e presinto que que Mr. Church está en perigo, quen sabe se dará chegado, meu pobre.
Mentres tanto eu sigo nesta alta torre, polo momento a salvo, tentando darlle un pouco de xeito a este desbaraxuste.

Sem comentários: