Número total de visualizações de páginas

quinta-feira, outubro 18, 2012

On the road





 Foto SW

Si, querida, como cho conto: a industria editorial nacional-popular pasa de min. Inexplicábel, querida, certamente inexplicábel. Co xeitosa que eu son para iso e para o outro e aquí me tes criando un resentimento deses que non poden ser bos para a saúde. E se morro que? de quen é a culpa? De quen se non miña e miña, como me dixo moi claramente unha nai, á que eu insistía en suspenderlle á filla, que seique estaba preñada, a nai, e se abortaba, que?

De resentimento falabamos. De antieditorialismo agudo. De decisións como: ah... si?  Así eu tamén paso de vós. E aquí me tes, querida, on the road, moi, pero que moi atarefada.



4 comentários:

Anónimo disse...

Se é un manual escolar ou libro de texto, hai xa moitos no mercado e quizais un máis non sexa do interese das editoriais, aínda que estea moi ben.

SurOeste disse...

Non van por aí os tiros. O manual escolar hai que facelo todos os anos cos alumnos que che toquen. Quen pense o contrario erra.

Anónimo disse...

Probe noutras editoriais, non se dea por vencida.

Anónimo disse...

3Hola, hemos agregado un trackback (enlace hacia este artículo) en el nuestro ya que nos pareció muy interesante la información detallada pero no quisimos copiarla, sino que nuestros lectores vengan directamente a la fuente. Gracias... simit placa - consultar simit por placa - consultar simit por placa - reporte del dicom gratis - consultar runt por placa